Warthog's Valea lui Mihai
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


Warthog's Valea lui Mihai - Airsoft forum
 
AcasaUltimele imaginiÎnregistrareConectare

 

 regulament de joc

In jos 
AutorMesaj
rrazak

rrazak


Posts : 181
Join date : 24/09/2011
Location : Simian City

regulament de joc Empty
MesajSubiect: regulament de joc   regulament de joc Empty24/09/11, 02:24 am

I. REGULI DE JOC :
I.1.a) Oriunde vă atinge o bilă, chiar și în vârful părului se considera lovitură. Strigați "Mort" și porniți spre bază ținând replica deasupra capului sau având alte mijloace de avertizare vizuale sau auditive.
Lovituri: de la cine , unde și cum.
-orice lovitură directă: care îți vizează fizicul și te atinge (indiferent unde te atinge, cap, mânecă, vârful bocancului) se consideră lovitură mortală. Ai obligația morală să strigi cât te ține gura „MOOOORT” după aceea se scoate vesta reflectorizantă din dotare se imbracă , cu arma sau mâinile ridicate te vei deplasa în ce-a mai mare liniște spre punctul de refugiu fără a mai comunica (scris, verbal și alte semne) cu ceilalți participanți activi la joc.
Se consideră de asemenea lovitură validă binecunoscutul „friendly fire” precum și descărcarea accidentală sau nu a propriei arme în tine.(sîc) !!
La o distanță mai mică de 1 m nu se va trage sub nici o formă,se consideră lovitură directă inamicul va fi apelat prin binecunoscutul si urâtul „pssst ești mort”
Deasemenea, se recomandă că de la distanțe mici să nu se tragă pe full auto (MAXIM RAFALE de 2-3 bile !!)
Dacă “dai față-în-față” cu un adversar pe o distantă foarte mică, sub 5 metri, dacă amândoi sunteți cu replicile îndreptate unul spre celălalt, dar nici unul nu trage din motive de securitate se adopta solutia onorabila, iesiti amandoi. Sunteti ambii morti (se considera ca v-ati impuscat reciproc) acesta regula este impusa pentru a evita accidentarile care survin din lovituri de la distanta mica.
I.1.b) Daca va incasati bile din cauza ca ati plecat relaxat spre baza fara a preveni jucatorii ceilalti
NU AVETI NICI UN DREPT SA VA SUPARATI.
I.1.c) Nu se considera lovitura primita din ricoseu - orice lovitura indirecta: care iti vizeaza fizicul si nu ajunge la destinatie( ricoseu din pereti si alte corpuri inclusiv in arma pe care o tii in mana) nu se considera lovitura valida. Nu implica nici o obligatie.
I.1.d) Victima unui "Bang-kill" are obligativitatea sa strige "mort!".
Regula "Bang-kill" este valabila doar in cazul:
- cand un jucator se afla la sub 7m de un adversar.
- pentru a putea zice bang adversarului, jucatorul trebuie sa il aiba in tinta(adica pe pozitie de tragere, daca arma este indreptata in alte parti fata de adversar, nu este valabil)
- adversarul trebuie sa aiba expus cel putin 50% din corp pentru a putea fi "omorat" cu "Bang"
- jucatorul trebuie sa il aiba in tinta pe adversar(fara ca acesta sa fie constient de prezenta lui) cel putin 2-3 secunde inainte de a putea zice "bang"(nu este valabil in cazul in care jucatorul sta la panda in casa, iar adversarul isi baga repede capul pe usa sa se uite inauntru si si-l trage inapoi)
- victima unui "Bang-kill" are obligativitatea sa strige "mort!".
I.1.e) Regula "Parle": - in cazul in care doi jucatori se intalnesc fata in fata, ori sunt amandoi morti, ori se striga "Parle" si se retrag amandoi in directii opuse.
I.1.f) Regula MED-ului(Minimum Engagement Distance sau Distanta Minima de Angajare) - inseamna distanta minima de la care un jucator are voie sa traga. Sub aceasta distanta, NU SE VA TRAGE.
- cei care au replici cu viteza sub 110 mps nu au voie sa traga sub 1 m.
- cei cu replici cu viteza intre 110-130 mps nu au voie sa traga sub 5m.
- cei cu replici cu viteza peste 130 mps nu au voie sa traga sub 15 m.
In cazul in care jucatorul se afla sub distanta minima de angajare fata de un alt jucator, are doua optiuni, striga "Bang"(explicat mai jos) sau se departeaza marind distanta fata de adversar pentru a-l putea angaja.
I.1.g) In interiorul cladirilor este acceptat doar single-fire (nu e placut sa iei o rafala de bile in fata mai ales de la mica distanta), nu uitati sa va puneti replicile pe single cand intrati in cladire.
I.1.h) Cu replici de peste 110mps NU se trage in cladire, doar daca se respecta MED-ul (cel de 5m pt 110-130, ca cel de 15m nu prea vad cum). De ex: daca te afli in cladire, nu ataci un adversar care se afla in aceeasi cladire daca ai replica cu putere de peste 110mps.
I.1.i) Sub 10m va sugerez sa trageti pe single de bun simt (ca la distanta aia sti sigur ca numeresti cu un foc doua), la fel si cu trasul la cap, incercati sa evitati, trageti doar cand nu aveti o alta alternativa(de ex daca sta ascuns dupa deal/colt/something si i se vede numai capul).
I.1.j) Sunt acceptate doar incarcatoare mid-cap, fara rotita. Puteti avea la voi cate vreti, puteti cara sacul de bile dupa voi, dar aveti voie doar cu incarcatoare mid-cap. Exclusi sunt noii veniti, care au timp pana la al 5-lea joc sa isi procure incarcatoare mid-cap.
I.1.k) Sniperii NU au voie sa traga in interiorul cladirilor!

I.2. LOVITURILE IN REPLICA:
I.2.a) Mort daca nu ai replica secundara.
I.2.b) Daca ai replica secundara, strigi "ARMA!/Replica!" si din acel moment nu mai folosesti replica principala. La urmatoarea lovitura esti mort.
I.2.c) Daca esti lovit in sidearm la interior iar replica principala nu e legala pentru interior => MORT in cazul in care esti blocat. Daca te poti retrage in exteriorul cladirii, sau in alt loc fara conflict CQB nu esti mort, si este permisa angajarea tintelor aflate in exteriorul cladirilor. (riscul e mare, pentru ca practic esti un jucator "dezarmat" care se plimba intr-o cladire)

I.3. INTERZIS
I.3.a) Nemuritorii + Nimeritorii
I.3.b) Blindfire ( sa tragi fara sa te uiti in directia in care tragi)
I.3.c) Discutiile in contradictoriu, reprosurile si/sau insultele pe terenul de joc.
I.3.d) Divulgarea de informatii de jucatorii morti, pe drumul catre safe-zone sau respawn.
I.3.e) Intrarea pe teren fara echipament adecvat de protectie (momentan doar ochelarii sunt obligatorii)
I.3.f) Scoaterea ochelarilor de protectie in zona de joc, din indiferent de motiv.
I.3.g) Tragerile (de lauda, de proba, etc.) de catre un jucator “mort” sau un spectator, in timpul unui joc in desfasurare.
I.3.h) Spawn-camping’ul (statul langa zona de respawn inamica pentru a lichida pe cei ce intra in joc)
I.3.i) Tragerile in/inspre safe-zone.
I.3.j) Introducerea unei replici nemarcate in joc

I.4. INCALCAREA REGULILOR:

PENALIZĂRI

Expunerea ochilor în timpul jocului rezultă prima oară într-un avertisment însoțit de scoaterea din jocul respectiv, iar a doua oară eliminarea pe întreaga zi. Ochii sunt prețioși și de aceea, trebuie să aveți ochelarii de protecție testați înainte de meci cu cel puțin o armă cu 100 m/s de la câțiva cm. Ochelarii nu se dau jos decât în bază și numai dacă aceasta este situată la cel putin 50 m de cea mai apropiată zonă de joc. De preferat ar fi ca ochelarii să nu fie dați jos nici în bază. Ochii voștri sunt răspunderea voastră.

I.4.a) Loviturile directe nerecunoscute (dar binecunoscute de nemuritori) se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
• Prima abatere : recunoscuta in cele din urma de individ – mustrare verbala (free to talk)
• Urmatoarea abatere : excluderea de la acel joc pana la terminarea reprizei.
• Urmatoarele abateri (hope not) : excluderea totala in acea zi de la joc.
I.4.b) Nimeritorii beneficiază de același regim ca și imortalii, aceștia sunt o formă mai rară de trișori care susțin că te ating și atunci când nu o fac…, dacă ai senzația ca ai tras în cineva și acesta nu a recunoscut, situația se discută în bază nu urlând și înjurând pe teren... În timpul jocului, nu se admit texte de genul "TE-AM LUAT IEȘI AFARĂ !!" ; cei în cauză vor părăsi terenul de joc (atât cel care strigă cât și cel căruia i se strigă). Dacă există discuții ulterioare, ele se vor rezolva în bază.…
I.4.c) Nerespectarea distantelor de angajare:
• Prima abatere : recunoscuta in cele din urma de individ – mustrare verbala (free to talk)
• Urmatoarea abatere : excluderea de la acel joc pana la terminarea reprizei.
• Urmatoarele abateri (hope not) : excluderea totala in acea zi de la joc.
I.4.d) Este interzisă cu desăvârșire reglarea armelor și a altor dispozitive care implică zgomote specific luptei în zona de refugiu pe timpul jocului. Lucrul acesta se poate face înainte de începerea jocului. Uniforma/îmbrăcămintea fără culori aiurea (verde tipător, roz, galben etc..).
Odată mort, este permis să transmiți obiecte coechipierilor
Odată mort este interzis să transmiți orice fel de informații coechipierilor (prin semne, stație sau viu grai) “morții nu vorbesc”.
Nu este admis scosul armei de după colț/obstacol/perete/dâmb și tras blind. În fact nu este admis nici un fel de blind-fire. Scoțând doar arma, nu ai cum să ști că nu i-o înfigi cuiva în față…

ÎN TIMPUL JOCURILOR DE AIRSOFT ESTE INTERZIS CONSUMUL DE BĂUTURI ALCOOLICE ! Nerespectarea acestei reguli, vă duce în final la excluderea din echipă. La sfârșitul zilei de airsoft se poate bea după pofta inimii.

1. CLASA - se referă la rolul pe care îl joacă arma+jucătorul. Există 4 mari clase:
1.a. Infanterist ( =puscas=rifleman) Iti place sa joci airsoft cu destule bile in incarcator, nu vrei sa te chinui sa ochesti cu catarea sau dispozitivul optic de fiecare data. Iti place sa tragi in toti inamicii pe care ii intalnesti, oricat de multi ar fi ei, vrei sa te distrezi cat mai mult la airsoft
1.b. DMR ( =designated marksman=tintas) Preferi sa tragi doar cand ai tinta incadrata in dispozitivul de ochire, joci mai mult pe foc semi-automat si fiecare bila din incarcator conteaza. Ai inceput sa alegi tintele in functie de prioritati, si sa nu angajezi grupuri mari decat daca ai certitudinea ca poti castiga
1.c. SAW ( =Squad Automatic Weapon =Heavy weapons guy= mitralior) Toti conteaza pe tine sa tii inamicul sub foc de supresie. Uiti sa ridici degetul de pe tragaci, si consideri ca 4 kilograme reprezinta greutatea unei truse de farduri. Bilele sunt un accesoriu la fel de important ca aerul. Tragi in orice directie trag si colegii tai.
1.d. Sniper ( =lunetist =sharpshooter) Ai o obsesie pentru headshoturi, intotdeauna cand bate vantul stii cat de departe fata de centrul lunetei o sa cada bila, tragi doar in cine trebuie sa tragi, si incerci sa faci asta fara sa atragi atentia inamicilor

m/s (metri pe secunda)- se refera la viteza. In cazul nostru inseamna viteza cu care o bila de 0.20 grame paraseste replica de airsoft, cand are hop-up-ul dat la minim. Se vor trage minim 5 lovituri cu replica respectiva. Se accepta o abatere superioara TOTALA fata de clasa dorita de pana la 5m/s la 5 lovituri.

INCARCATOR- acel dispozitiv care tine bilele pe care replica le poate trage. Ele sunt clasificate astfel, in ordine crescatoare:
real-caps/low-caps = incarcatoare care imita perfect sau sunt apropiate de capacitatea celor reale
standard caps / mid-caps = incarcatoare cu un arc in spirala in interiorul lor, fara rotita, capacitatea lor este de obicei in jurul a 70-100 de bile.
High-caps = tot ce sare simtitor de 100 de bile . Caracteristica principala este rotita de sub ele care
permite retensionarea arcului ce impinge bile spre receiverul din replica.

SEMI ( =Semi auto =semi automatic) - se refera la capacitatea unei arme de a trage o singura bila la fiecare apasare a tragaciului. Pentru a putea trage urmatoarea bila, este necesara intai eliberarea tragaciului, si apoi inca o data reluat procesul de apasare.

FULL AUTO ( =full automatic =foc automat) se refera la capacitatea unei arme de a trage in continuu atat timp cat tragaciul este apasat. Focul automat se intrerupe numai in momentul in care tragaciul este eliberat, arma ramane fara baterii sau incarcatorul este gol.

BURST ( =burst fire) se refera la capacitatea unei arme de a trage 3 bile in momentul in care tragaciul este apasat. Dupa cele trei bile, tragaciul trebuie eliberat, si apasat din nou, pentru a relua procesul

2.LIMITARI VITEZA SI CAPACITATE ARME:
Aceste categorii si distante sunt orientative, si speram ca se va incerca respectarea lor. Nimeni nu este obligat sa vina la airsoft cu o ruleta in buzunar, dar, sa fim seriosi, intre 1m si 15m exista o diferenta vizibila cu ochiul liber.

A. max 110 m/s - orice clasa, MED 1m, incarcatoare cu capacitatea maxima Mid-Cap
B. max 110 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare

C. 110 - 125 m/s - orice arma, MED 7m, incarcatoare cu capacitatea maxima mid-cap
C. 110 - 125 m/s - SAW, MED: 15m, orice fel de incarcatoare

D. 125 - 140 m/s - DMR: long arm, semi-only, low-cap sau bolt action, MED: 15 m

E. 140 - 170 m/s - snipers, bolt action only, MED 25
Sus In jos
 
regulament de joc
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» regulament forum

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Warthog's Valea lui Mihai :: Despre Airsoft :: Regulamente/Szabalyzat-
Mergi direct la: